Francie 12.8. - 25.8.2007

Za 13,5 dní jsem ujel 2 662 km. Po odečtení 1 dne a 60km odpočinku po Paříži jsem měl denně průměr 208km, seděl jsem na kole celkem 139 h a 41 min. A za den jsem jel nejdéle 12 h a 23 min. A vypil jsem 54 l pití. Nejméně jsem za den ujel 143 km a nejvíc 271 km. Takže tento trénink na příští rok byl docela dobrý.

NE 12.8.

První zastávku jsem udělal o půl jedenácté v obci Ohařice. Další zastávka byla asi 2 km před Mělníkem a poslední zastávka Hvězda – zastávka.

PO 13.8.

Přijel jsme do Karlových Varů kde jsem se zastavil na benzince OMV, celou cestu pršelo. Z Karlových Varů jsem jel po nedodělané dálnici kde mě seřval nějaký chlap. Další zastávku jsem udělal na Česko – Německém přechodu Svatý Kříž. Asi v 18:00 jsem potkal cyklistu a zeptal se ho na cestu. Vedl mě po ní asi 15 km, protože jel stejným směrem. Bavili jsme se o tom kam jedu a v 19:00, když jsme se loučili, mi dal 10 EUR. O půl dvanácté večer jsem strávil noc v kukuřici po 178 ujetých kilometrech.

ÚT 14.8.

V 10:40 jsem si udělal pausu po 37 ujetých kilometrech a nakoupil jsem si pití. Ve čtyři hodiny odpoledne jsem vysoušel spacák a mikiny a vypral trika. Od 20:57 – 21:20 jsem opravoval píchlé kolo. V jednu hodinu ráno jsem usínal u silnice za křovím.

ST 15.8.

Ráno jsem se zastavil v Penny a koupil jsem si pití a 250 g zavináčů. Pak jsem se zastavil ve městě Meinz. Podél cesty jsem viděl lány hroznů. Večer jsem spal v zastávce v Allenbachu, skoro celý den byl silný proti vítr a v noci byla bouřka.

ČT 16.8.

Stále prší. V 15:45 jsem dorazil na Německo – Lucemburské hranice. Ve 23:16 jsem dorazil na Lucembursko – Francouzské hranice, zde jsem přespal v zatáčce za zíďkou.

PA 17.8.

Dopoledne, kolem 10:15 na mě někdo volal „Dobrý den“, byl to ital hovořící česky. V 16:50 jsem opravoval zadní píchlé kolo a duši z průrazu 14.8. a vysoušel jsem promočený spacák. Noc jsem strávil v křoví u řepy.

SO 18.8.

V 9:50 jsem si udělal pauzu na nákup pítí. A kolem 18:50 jsem byl u Eiffelovky, zde jsem udělal pauzu. Také jsem zjistil že v Paříži se strašně kradou kola. Spal sjem na páté lavičce asi 50 m od Eiffelovky a strašně pršelo, tak jsem měl přes sebe igelit a ráno na mě divně koukali policisté i turisti. Když jsem se vzbudil, první pohled byl na obličej černocha.

NE 19.8.

V 9:00 jsem vyjížděl. Byl jsem v podchodu kde kola nemají co dělat. Policisté mi říkali ať jdu pryč, ale já jim nerozuměl, tak jsem jim potvrzoval, že to tam mají pěkný. V 15:40 jsem vyjel z dálnice a v 16:50 jsem vyjel z Paříže. Večer jsem opět píchl kolo.

PO 20.8.

Totálně jsem promoknul, spal jsem na louce za keřem a ani jsem to nevyfotil jak pršelo. V 9:00 jsem vyměnil duši z večera a píchl jsem znovu. V 18:30 zase oprava píchlého kola (výměna duše). V 19:25 jsem projel kolem prvního spacího bodu z 17.8., pole je zorané.

ÚT 21.8.

Ve 12:05 jsem přejel Francouzsko – Lucemburské hranice. Od 17:00 stále pršelo až do rána.

ST 22.8.

V 7:20 mě vzbudil děsnej smích, byly to děti čekající na autobus a stále prší. Stavil jsem se na nákupu v Lídlu, koupil jsem si 5 banánů, čokoládu a salám. Na další cestě jsem si sušil ponožky na řidítkách. V 15:40 za mnou byla kolona asi čtyřiceti aut. V deset večer jsem projel čtvrtým spacím bodem Babenhaus a noc jsem strávil v zastávce v Bessenbachu.

ČT 23.8.

V 10:30 jsem udělal nákup v Penny. Odpoledne jsem mě měřili policajti rychlost. Noc v zastávce Weidenberg.

PA 24.8.

Ve 12:20 Jsme přijel Česko – Německé hranice Svatý kříž, zde proběhla totální kontrola na německý straně hranic. Kecal jsem tam s celnicí. V osm hodin večer jsem se stavil v restauraci a noc strávil opět v zastávce ve Vysoké Libeňi.

SO 25.8.

Vyjel jsem kolem 7 hodiny ráno. Přijel jsem do Jičína. Pak jsem se stavil v Konecchlumi na točenou zmrzlinu a ve 12:35 jsem přijel domů.